Oferim servicii de înaltă calitate la costuri accesibile companiilor cu soluțiile Karel, care susțin comunicarea dintre pacienți și profesioniștii din domeniul sănătății în toate organizațiile de asistență medicală, în special din spitale.
Sectorul sănătății are nevoie ca profesioniștii din domeniul sănătății să lucreze mai rapid, mai eficient și mai productiv, satisfăcând în același timp diferitele cerințe ale pacienților. Noi, Karel, susținem comunicarea eficientă a profesioniștilor din domeniul sănătății între ei, pacienți și familiile acestora prin soluțiile pe care le-am dezvoltat, concentrându-ne pe nevoile organizațiilor de asistență medicală și provocările sectorului.
Soluțiile Karel, care permit personalului medical extrem de mobil să furnizeze servicii în fiecare punct al spitalelor cu un "singur număr", indiferent de locație, îmbunătățesc procesele de comunicare și gestionare ale spitalelor și cresc calitatea serviciilor oferite pacienților. Susținută de caracteristici scalabile, avansate și de un management îmbogățit bazat pe web, infrastructura de comunicații Karel oferă soluții care pot satisface cu ușurință nevoile noii generații.
Soluțiile Karel Call Center, care cresc viteza de acces a pacienților și rudelor acestora la informații și persoana relevantă în timpul și după consultație, programare, tratament și după tratament, îmbunătățesc experiența și întăresc legătura cu instituția medicală. Soluțiile noastre de Call Center asigură gestionarea eficientă a programărilor, gestionarea anulărilor, prevenirea pierderilor de forță de muncă și a pierderilor de afaceri. Cu funcția sa de apelare automată de ieșire, permite furnizarea de servicii și campanii de sănătate preventivă fără a utiliza forță de muncă suplimentară.
Răspunzând nevoilor de comunicare diferențiate și în schimbare ale procesului de management în organizațiile de asistență medicală, Karel combină soluliile de înaltă calitate de tip audio, video, conferințe, informații despre stare, mesagerie instantanee, fax, e-mail și mobilitate. Acest lucru ajută angajații din domeniul sănătății să îmbunătățească, să eficientizeze și să accelereze modul în care își desfășoară activitatea.
Cu soluția Karel IP DECT integrată în centrala telefonică,sistemul de apelare pentru asistente medicale și suportul pentru mesagerie, livrăm soluții care vor permite intervenția rapidă cu cel mai apropiat personal disponibil în situații de urgență. Raportăm fazele de comunicare și intervenție și furnizăm date pentru a măsura defectele sau calitatea serviciilor.
Contactați-ne pentru a livra eficient serviciile dumneavoastră de îngrijire medicală către pacienți la timp și pentru a asigura o comunicare rapidă, neîntreruptă și sigură cu asistentele medicale, medicii și toți angajații dumneavoastră.
Contact