Soluțiile Karel locale și naționale, care îmbunătățesc procesele de comunicare, una dintre principalele funcții ale organizațiilor publice, contribuie la creșterea calității serviciilor și a comunicării sigure.
Ne asigurăm că datele dumneavoastră rămân sigure și internalizate în fiecare etapă.
Astăzi, când cererea de servicii publice este în creștere, iar eficiența bugetară este în prim plan, instituțiile și organizațiile publice caută soluții de comunicare care să crească calitatea serviciilor și să reducă costurile. În calitate de Karel, creștem eficiența și calitatea serviciilor personalului public cu produsele/soluțiile moderne pe care le oferim.
Răspunzând nevoilor de comunicare diferențiate și în continuă schimbare ale angajaților publici, soluțiile Karel oferă o combinație de calitate audio și video, sprijinind în același timp mobilitatea. Cu instrumente moderne, cum ar fi conferințele, actualizările de stare, mesageria instantanee, faxul și e-mailul, schimbăm, facilităm și accelerăm modul în care angajații publici fac afaceri.
Soluțiile Karel de tip call center flexibile, scalabile, independente de locație și rentabile permit instituțiilor publice și organizațiilor de toate dimensiunile să comunice rapid și eficient cu cetățenii. În proiectarea sistemelor de securitate ale instituțiilor publice, oferim soluții integrate specifice instituției, ținând cont de nevoile acestora.
Alegeți tehnologiile Karel care vă permit să oferiți servicii eficiente, rapide și sigure în instituțiile publice cu tablouri electrice, sisteme de comunicații, soluții de tip call center și sisteme de securitate!
Contact