Oferim sisteme inovatoare de tip call center și comunicații cu caracteristici avansate care permit comunicarea personalului și a clienților instituțiilor financiare, în special a băncilor.
Producând soluții specifice nevoilor de comunicații ale sectorului financiar, unde achiziția clienților este provocatoare, iar procesele de satisfacție și promovare a clienților sunt critice, Karel vă ajută la creșterea satisfacției clienților prin sisteme de comunicații și soluții de tip call center.
Datorită sistemelor de tip call center bazate pe IP, care pot primi și efectua apeluri din orice locație cu acces la internet, angajații din sector pot lucra mai productiv. Soluțiile Karel, care susțin eficiența comunicării între clienți și angajații băncilor și instituțiilor financiare, combină calitatea audio și video, conferințele, informațiile despre stare, mesageria instantanee, faxul, e-mailul și mobilitatea. Cu funcția de apel automat de ieșire, vă puteți gestiona procesele cu o utilizare minimă a forței de muncă în multe aspecte, cum ar fi campanii, sondaje, notificări de datorii, mementouri de plată.
Oferim soluții de tip call center scalabile, rentabile, independente de locație, băncilor și instituțiilor financiare de toate dimensiunile, care le vor ajuta să își atingă obiectivele.
Contactați-ne acum pentru a consolida comunicarea dintre clienți și angajați în toate organizațiile dumneavoastră din sectorul bancar și financiar.
Contact