Skip to main content
EN

Call Center în cloud

Transferați operațiunile de Call Center către tehnologia cloud.

image title

Call Center Karel în cloud

Cu soluția de Call Center în cloud oferită cu garanția Karel, efectuați operațiunile de servicii și comunicare cu clienții de oriunde, indiferent de locație, beneficiind de avantajele utilizării ușoare, managementului simplu, raportării avansate, tarifelor de apel economice și securității ridicate.

Caracteristici

image title
image title
Cu soluția Cloud Call Center, oriunde aveți acces la Internet, este biroul dumneavoastră

● Software care funcționează pe servere standard
● Sistem flexibil, scalabil, extensibil
● Abilitatea de a gestiona munca de pe diferite dispozitive, indiferent de locație
● Posibilitate ușoară de creștere a capacității
● Mini CRM inclus
● Integrare cu software specific industriei și CRM
● Procesare audio îmbunătățită și aplicații IVR
● Înregistrare audio în toate apelurile
● Scenarii flexibile de distribuire a apelurilor
● Raportare extinsă, în timp real și flexibilă
● Apeluri de ieșire
● Panou

image title
Integrările Karel Call Center
în cloud

Integrările Karel Call Center în cloud vă ajută să creșteți eficiența fluxului de lucru, asigurând în același timp că poate funcționa în armonie cu alte sisteme care oferă soluții pentru diferite nevoi. Software-ul corporativ, aplicațiile de turism și rezervare, aplicațiile municipale, sistemele de programare și gestionare a spitalului, software-ul de urmărire legală și financiară, aplicațiile CRM și de gestionare a calității pot fi integrate simplu și fără probleme cu soluțiile care oferă servicii speciale pentru instituțiile de distribuție.

Ce servicii pot fi furnizate cu Karel Call Center în cloud?

image title
Karel Call Center în cloud

Cu soluția Karel Call Center în cloud, puteți accelera comunicarea cu clienții și operațiunile de Call Center;puteți reduce costurile și le puteți gestiona de oriunde cu infrastructura cloud!

Contact