Transferați operațiunile de Call Center către tehnologia cloud.
Cu soluția de Call Center în cloud oferită cu garanția Karel, efectuați operațiunile de servicii și comunicare cu clienții de oriunde, indiferent de locație, beneficiind de avantajele utilizării ușoare, managementului simplu, raportării avansate, tarifelor de apel economice și securității ridicate.
● Software care funcționează pe servere standard
● Sistem flexibil, scalabil, extensibil
● Abilitatea de a gestiona munca de pe diferite dispozitive, indiferent de locație
● Posibilitate ușoară de creștere a capacității
● Mini CRM inclus
● Integrare cu software specific industriei și CRM
● Procesare audio îmbunătățită și aplicații IVR
● Înregistrare audio în toate apelurile
● Scenarii flexibile de distribuire a apelurilor
● Raportare extinsă, în timp real și flexibilă
● Apeluri de ieșire
● Panou
Integrările Karel Call Center în cloud vă ajută să creșteți eficiența fluxului de lucru, asigurând în același timp că poate funcționa în armonie cu alte sisteme care oferă soluții pentru diferite nevoi. Software-ul corporativ, aplicațiile de turism și rezervare, aplicațiile municipale, sistemele de programare și gestionare a spitalului, software-ul de urmărire legală și financiară, aplicațiile CRM și de gestionare a calității pot fi integrate simplu și fără probleme cu soluțiile care oferă servicii speciale pentru instituțiile de distribuție.
Cu soluția Karel Call Center în cloud, puteți accelera comunicarea cu clienții și operațiunile de Call Center;puteți reduce costurile și le puteți gestiona de oriunde cu infrastructura cloud!
Contact